Darmowa popołudniówka? Dobry pomysł!Darmowa popołudniówka? Dobry pomysł!Darmowa popołudniówka? Dobry pomysł!Darmowa popołudniówka? Dobry pomysł!

Darmowa popołudniówka? Dobry pomysł!

Darmowa popołudniówka? Dobry pomysł!
Anna Żołądź

Anna Żołądź

-

Anna Żołądź

Anna Żołądź

Wydawcy niektórych brytyjskich dzienników postanowili zmienić strategię pozyskiwania nowych czytelników i klientów. Zamiast reklamować się w telewizji albo na billboardach, zaczęli wydawać bezpłatne gazety popołudniowe. To był strzał w dziesiątkę. Darmowe gazety rozchodzą się błyskawicznie, a sprzedaż głównych wydań rośnie. Ręce zacierają także reklamodawcy – ich produkt trafia do szerszej grupy odbiorców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja