Dacia – tanie auto przynoszące duże zyskiDacia – tanie auto przynoszące duże zyskiDacia – tanie auto przynoszące duże zyskiDacia – tanie auto przynoszące duże zyski

Dacia – tanie auto przynoszące duże zyski

Dacia – tanie auto przynoszące duże zyski
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Produkty Dacii, rumuńskiej marki samochodowej, jeszcze pod koniec XX wieku wzbudzały co najwyżej uśmiech politowania. Obecnie oferuje ona tanie i nieskomplikowane auta, jednak jej wyniki finansowe są godne pozazdroszczenia. Dlaczego konsumenci przekonali się do tego producenta?

Dacia nigdy nie była marką luksusową. Od 1966 roku produkowała samochody, które nie oszałamiały designem ani jakością wykonania. Po upadku Związku Radzieckiego firma nie mogła zaproponować kierowcom niczego nowego, przez co sprzedaż gwałtownie spadała.

Marka została kupiona przez Renault w 1999 roku, a przez kolejne 5 lat sprzedawała znane odświeżone modele.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się