Czyste koszulki z BarcelonyCzyste koszulki z BarcelonyCzyste koszulki z BarcelonyCzyste koszulki z Barcelony

Czyste koszulki z Barcelony

Czyste koszulki z Barcelony
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Piłkarskie koszulki to niezwykle specyficzny nośnik reklamy. Firmy mają na nich do zagospodarowania powierzchnię zazwyczaj nie przekraczającą kilkunastu centymetrów wzdłuż i wszerz. Mimo to zainteresowanych taką formą promocji nie brakuje. Skuteczność inwestycji jest spora, zwłaszcza gdy nie są to działania krótkoterminowe.

Nie trzeba być zagorzałym fanem piłki nożnej, aby skojarzyć poszczególne marki z konkretnymi klubami polskimi czy zagranicznymi. Czasem wzajemne oddziaływanie podmiotów jest tak duże, że konsument pamięta o zależności nawet po zakończeniu współpracy. W skrajnych przypadkach może to nawet zaszkodzić sponsorowi czy drużynie poszukującej nowych źródeł finansowego wsparcia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja