Czy tylko klikalność się liczy?Czy tylko klikalność się liczy?Czy tylko klikalność się liczy?Czy tylko klikalność się liczy?

Czy tylko klikalność się liczy?

Czy tylko klikalność się liczy?
Zaletą prowadzenia działań reklamowych w Internecie jest mierzalność bezpośrednich zachowań konsumentów. Na ich podstawie ocenia się skuteczność różnych form reklamy. Zachowania bezpośrednie nie zawsze jednak oddają złożoną prawdę o rzeczywistych, ale oddalonych w czasie decyzjach konsumenta. Bezpośredni wskaźnik, jakim jest CTR, może być mylący w przypadku intruzywnych form reklam. Akcja bezpośrednio podjęta przez internautę ma na celu pozbycie się niechcianej przeszkody, ale wykonana nieprecyzyjnie – prowadzi do fałszywego przekonania reklamodawcy co do rzeczywistej skuteczności wykupionej reklamy. Podsumowanie wyników badań Gemiusa oraz ComScore.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja