Występują już w reklamach dla ludzi, teraz czas, by same doradzały swojemu gatunkowi, jaki produkt jest najlepszy. Działa na nie dokładnie to samo, co na nas – seks.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zaczęło się od zeszłorocznego wystąpienia Laurie Santos, prymatolog z Uniwersytetu Yale na konferencji Technology Entertainment and Design (TED).
To z niego szefowie nowojorskiej agencji reklamy Proton Studio, Keith Olwell i Elizabeth Kiehner dowiedzieli się, że trzymane w niewoli małpy potrafią zrozumieć ideę pieniądza. Do myślenia dało im jeszcze jedno przesłanie: gdy naczelnym zaproponuje się zabawy z ekonomią w tle, zachowują się tak, jak ludzie: potrafią choćby oszukiwać i kraść.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.