Czy seks działa na wszystkich naczelnych, czyli pierwsza na świecie reklama dla małpCzy seks działa na wszystkich naczelnych, czyli pierwsza na świecie reklama dla małpCzy seks działa na wszystkich naczelnych, czyli pierwsza na świecie reklama dla małpCzy seks działa na wszystkich naczelnych, czyli pierwsza na świecie reklama dla małp

Czy seks działa na wszystkich naczelnych, czyli pierwsza na świecie reklama dla małp

Czy seks działa na wszystkich naczelnych, czyli pierwsza na świecie reklama dla małp
Michalina Łubecka

Michalina Łubecka

-

Michalina Łubecka

Michalina Łubecka

Występują już w reklamach dla ludzi, teraz czas, by same doradzały swojemu gatunkowi, jaki produkt jest najlepszy. Działa na nie dokładnie to samo, co na nas – seks.

Zaczęło się od zeszłorocznego wystąpienia Laurie Santos, prymatolog z Uniwersytetu Yale na konferencji Technology Entertainment and Design (TED).

To z niego szefowie nowojorskiej agencji reklamy Proton Studio, Keith Olwell i Elizabeth Kiehner dowiedzieli się, że trzymane w niewoli małpy potrafią zrozumieć ideę pieniądza. Do myślenia dało im jeszcze jedno przesłanie: gdy naczelnym zaproponuje się zabawy z ekonomią w tle, zachowują się tak, jak ludzie: potrafią choćby oszukiwać i kraść.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja