Czy pilot może reklamować to, co Goździkowa - Marketing przy Kawie
Czy pilot może reklamować to, co GoździkowaCzy pilot może reklamować to, co GoździkowaCzy pilot może reklamować to, co GoździkowaCzy pilot może reklamować to, co Goździkowa

Czy pilot może reklamować to, co Goździkowa

Czy pilot może reklamować to, co Goździkowa
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Pilot na pokładzie samolotu pasażerskiego zapewnia, że nie bierze żadnych innych leków od bólu głowy niż te, które "poleciła Goździkowa". Choć reklama zgodnie z prawem farmaceutycznym nie pokazuje lekarzy, budzi jednak wątpliwości w świetle innych przepisów.

Dlaczego jest w niej pilot, a nie na przykład prof. Religa czy chociażby Artur Żmijewski, którego większość Polaków kojarzy jako doktora Kubę Burskiego z serialu „Na dobre i na złe”? Zabrania tego prawo farmaceutyczne – leków nie może reklamować lekarz ani ktoś, kto się za niego podaje. Jednak autorzy tej reklamy zapomnieli o innym przepisie, który nie dotyczy lekarzy, ale pilotów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja