Czy można zarobić na drogim i złym filmie? - Marketing przy Kawie
Czy można zarobić na drogim i złym filmie?Czy można zarobić na drogim i złym filmie?Czy można zarobić na drogim i złym filmie?Czy można zarobić na drogim i złym filmie?

Czy można zarobić na drogim i złym filmie?

Czy można zarobić na drogim i złym filmie?
Grzegorz Gorajczyk

Grzegorz Gorajczyk

-

Grzegorz Gorajczyk

Grzegorz Gorajczyk

Koszty realizacji współczesnych filmów osiągają coraz większe rozmiary. W ciągu jednego roku na ekranach amerykańskich kin pojawia się nierzadko kilkanaście filmów, których wyprodukowanie pochłonęło prawie 100 milonów dolarów. Co ciekawe, tak wysokie koszty produkcji nie są efektem długiego czasu realizacji czy też bardzo drogiej scenografii.

Często 1/3 tej sumy to gaża wykonawców głównych ról, zaś tego samego rzędu kwoty wydaje się na reklamę. Przęciętnie film na ekranach kin "żyje" co najwyżej przez trzy tygodnie, by później ustąpić miejsca kolejnemu hitowi i sztuką jest, aby jak najlepiej wykorzystać ten okres. Tak wypromować nawet najsłabszy film, by ten zarobił chociaż kilkadziesiąt milionów, co pozwoli na zwrot kosztów produkcji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja