Czy masz lepszą markę niż twoi konkurenci?Czy masz lepszą markę niż twoi konkurenci?Czy masz lepszą markę niż twoi konkurenci?Czy masz lepszą markę niż twoi konkurenci?

Czy masz lepszą markę niż twoi konkurenci?

Czy masz lepszą markę niż twoi konkurenci?
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

dyrektor zarządzający, Anagram Naming

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

dyrektor zarządzający
Anagram Naming

W powszechnej świadomości konsumentów marka to „przyzwoitej jakości produkt”. To produkt lub usługa, które są „znane na rynku”. Jakość opatrzona jest przymiotnikiem „przyzwoita” – to znaczy taka, którą klient zaakceptuje. Ale czy do tego stopnia, że będzie odczuwał satysfakcję z dokonanego zakupu? Kupowanie polskich produktów bywa raczej koniecznością niż świadomym wyborem tego, co chcemy – bo wolelibyśmy lepsze i naprawdę uznane produkty. „Znany na rynku” też właściwie nie jest elementem pakietu przewag produktu. Można powiedzieć o produkcie, że jest „powszechnie rozpoznawany”, ale czy jest polecany i poszukiwany? Czy możemy w takich wypadkach mówić o marce, czy raczej o znanym produkcie?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja