W powszechnej świadomości konsumentów marka to „przyzwoitej jakości produkt”. To produkt lub usługa, które są „znane na rynku”. Jakość opatrzona jest przymiotnikiem „przyzwoita” – to znaczy taka, którą klient zaakceptuje. Ale czy do tego stopnia, że będzie odczuwał satysfakcję z dokonanego zakupu? Kupowanie polskich produktów bywa raczej koniecznością niż świadomym wyborem tego, co chcemy – bo wolelibyśmy lepsze i naprawdę uznane produkty. „Znany na rynku” też właściwie nie jest elementem pakietu przewag produktu. Można powiedzieć o produkcie, że jest „powszechnie rozpoznawany”, ale czy jest polecany i poszukiwany? Czy możemy w takich wypadkach mówić o marce, czy raczej o znanym produkcie?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.