Cztery lata zakupów grupowych. Zachowania konsumentów a (w szczególności) oferty turystyczne - Marketing przy Kawie
Cztery lata zakupów grupowych. Zachowania konsumentów a (w szczególności) oferty turystyczneCztery lata zakupów grupowych. Zachowania konsumentów a (w szczególności) oferty turystyczneCztery lata zakupów grupowych. Zachowania konsumentów a (w szczególności) oferty turystyczneCztery lata zakupów grupowych. Zachowania konsumentów a (w szczególności) oferty turystyczne

Cztery lata zakupów grupowych. Zachowania konsumentów a (w szczególności) oferty turystyczne

Cztery lata zakupów grupowych. Zachowania konsumentów a (w szczególności) oferty turystyczne
IRCenter

IRCenter

-

Większość użytkowników zakupów grupowych to osoby z dłuższym stażem, kupujące online co najmniej raz w miesiącu. Są impulsowi – decyzje podejmują szybko; oszczędni – kierują się niską ceną oferty. Zakupy to dla nich okazja do zrobienia sobie przyjemności, dlatego najpopularniejsze są oferty z kategorii zdrowie i uroda, sport i relaks, a także turystyka. Raport IRCenter o zwyczajach związanych z korzystaniem z zakupów grupowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja