Czekoladowa pisanka od ArmaniegoCzekoladowa pisanka od ArmaniegoCzekoladowa pisanka od ArmaniegoCzekoladowa pisanka od Armaniego

Czekoladowa pisanka od Armaniego

Czekoladowa pisanka od Armaniego
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Zbliża się Wielkanoc, a dla marketerów to sprzyjająca okazja do organizowania krótkotrwałych akcji promocyjnych. Choć takich przedsięwzięć jest mniej niż przed Bożym Narodzeniem, nie brakuje oryginalnych rozwiązań. Inspiracji w świątecznych symbolach poszukał sam Giorgio Armani, sygnując swym nazwiskiem serię wykwintnych, wielkanocnych słodyczy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja