Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żalCzego oczy nie widzą, tego sercu nie żalCzego oczy nie widzą, tego sercu nie żalCzego oczy nie widzą, tego sercu nie żal

Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal

Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal
Joanna Furdal

Joanna Furdal

-

Joanna Furdal

Joanna Furdal

Nie chcesz zatrudniać osób niepełnosprawnych, chociaż mają wymagane kwalifikacje i dopłaca ci do tego państwo? Pomyśl o innych korzyściach. Jeśli zatrudnisz niewidomych, będziesz mógł uprawiać seks w pracy, nie przejmując się plotkami. Takiego argumentu użyto w norweskiej kampanii społecznej.

Wydawać by się mogło, że reklama społeczna zachęcająca pracodawców do zatrudniania osób niewidomych będzie posługiwała się argumentem, iż mogą one w niczym nie ustępować w pełni sprawnym pracownikom. Tymczasem Norweskie Stowarzyszenie Niewidomych (Norwegian Association of the Blind) przy tworzeniu nowej kampanii postawiło na przyciągające odbiorców odniesienia seksualnie i „niegrzeczne” poczucie humoru.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja