Cyniczne podziękowanieCyniczne podziękowanieCyniczne podziękowanieCyniczne podziękowanie

Cyniczne podziękowanie

Cyniczne podziękowanie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wszystko zaczęło się 14 kwietnia od programu TVN „Uwaga”, w którym dziennikarze przedstawili skandaliczne warunki, w jakich było przetwarzane mięso w zakładzie Constar w Starachowicach. Praktyki „odświeżania” zwróconych przez wielkie sieci handlowe produktów i wielokrotne wykorzystywanie tego samego surowca oraz warunki higieniczne, w jakich miał miejsce cały proceder, wstrząsnęły konsumentami. Nic dziwnego, że konsumenci zareagowali portfelami – przestali kupować wędliny marki Constar.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się