Cyfrowa rewolucja nie oszczędza nikogoCyfrowa rewolucja nie oszczędza nikogoCyfrowa rewolucja nie oszczędza nikogoCyfrowa rewolucja nie oszczędza nikogo

Cyfrowa rewolucja nie oszczędza nikogo

Cyfrowa rewolucja nie oszczędza nikogo
Rafał Kopeć

Rafał Kopeć

-

Rafał Kopeć

Rafał Kopeć

1 kwietnia zniknęły z rynku fotograficznego dwie marki obecne na nim od kilkudziesięciu lat – Konica i Minolta. To nie był żart primaaprilisowy, lecz najbardziej spektakularna zapowiedź rewolucyjnych zmian wśród producentów aparatów. Czy za kilka lat będziemy mieli możliwość kupienia sprzętu z logo jednego z tradycyjnych producentów, czy będziemy skazani na wytwory potentatów branży elektronicznej?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja