Coraz większe zainteresowanie niestandardowymi działaniami reklamowymiCoraz większe zainteresowanie niestandardowymi działaniami reklamowymiCoraz większe zainteresowanie niestandardowymi działaniami reklamowymiCoraz większe zainteresowanie niestandardowymi działaniami reklamowymi

Coraz większe zainteresowanie niestandardowymi działaniami reklamowymi

Coraz większe zainteresowanie niestandardowymi działaniami reklamowymi
Reklama niestandardowa w Polsce notuje wzrost. Reklamodawcy i media są coraz bardziej otwarci na tego typu działania komunikacyjne, pomimo wciąż nikłych możliwości zmierzenia ich efektów. Jednakże większość marketerów wyraża chęć inwestowania coraz większych budżetów w ten segment.
Dom mediowy ZenithOptimedia przeprowadził badanie niestandardowych działań reklamowych, prosząc o opinię przedstawicieli mediów i swoich klientów. W roli respondentów wystąpiły osoby, które na co dzień decydują w firmach o wydatkach lub działaniach reklamowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja