Coraz mniej ukryta reklamaCoraz mniej ukryta reklamaCoraz mniej ukryta reklamaCoraz mniej ukryta reklama

Coraz mniej ukryta reklama

Coraz mniej ukryta reklama
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Reklama coraz odważniej i bezczelniej ingeruje w przemysł muzyczny i filmowy. Artyści nie cofają się już przed korzystaniem z ofert ukrytego reklamowania produktów. W najnowszym teledysku Amerykanki Ms. Jade "Ching Ching" głównym bohaterem - obok rapującej piosenkarki - jest dżip Hummer H2. General Motors pokrył w zamian połowę kosztów wideoklipu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja