Dziennikarze na Twitterze – informują, komentują, plotkują - Marketing przy Kawie

Dziennikarze na Twitterze – informują, komentują, plotkują

Dziennikarze na Twitterze – informują, komentują, plotkują
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dziennikarz obecny na Twitterze zyskuje dostęp do istotnego elementu ekosystemu mediów: agencji prasowej, miejsca weryfikacji plotek i budowy marki osobistej. Musi tylko pamiętać, że obowiązują tam specyficzne zasady.

Szaleństwo osiągnęło punkt kulminacyjny wieczorem 13 marca. Kardynał Jorge Mario Bergoglio został nowym papieżem, a na oficjalnym koncie papieskim @Pontifex pojawił się wpis „HABEMUS PAPAM FRANCISCUM”.

Choć był wyraźnie krótszy niż dopuszczalne 140 znaków w jednym tweecie, to od tego momentu Twitter oszalał. Zarejestrowano ponad siedem milionów wpisów – w kulminacyjnej minucie było ich ponad 130 tys.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja