Co Polacy myślą o reklamie?Co Polacy myślą o reklamie?Co Polacy myślą o reklamie?Co Polacy myślą o reklamie?

Co Polacy myślą o reklamie?

Co Polacy myślą o reklamie?
Dom mediowy ZenithOptimedia Group Poland zainicjował badanie, które miało na celu zebranie opinii Polaków na temat reklamy w różnych mediach. DriveR, dział badań ZOG po raz kolejny zbadał preferencje Polaków w zakresie reklamy. Poznaliśmy gust i odczucia odbiorców oraz ulubione formy reklamy.

Wyniki tego typu badań to cenne wskazówki zarówno dla reklamodawców, jak i twórców reklam. Wnioski są ciekawe – potwierdzają, że Internet, mimo wciąż rosnącej pozycji na rynku, w Polsce raczej nie zdobędzie szybko pozycji lidera wśród mediów reklamowych. Reklamy w Internecie są postrzegane przez konsumentów jako jedne z najbardziej irytujących, a ponadto mają niski współczynnik zapamiętywalności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja