Co dwie marki, to nie jedna!Co dwie marki, to nie jedna!Co dwie marki, to nie jedna!Co dwie marki, to nie jedna!

Co dwie marki, to nie jedna!

Co dwie marki, to nie jedna!
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Promocje łączone nie są zbyt częste na naszym rynku. Zamiast współpracy, wolimy konfrontację. Tym bardziej na uwagę zasługuje pomysłowa współpraca Pudliszek i Morlin.

Wojny reklamowe pomiędzy gigantami przybierają coraz odważniejszy charakter. Pisaliśmy ostatnio o dość ryzykownej, otwartej walce między producentami z branży FMCG (M.Rosiek-Żurczak, Dosia idzie na wojnę, "MpK-A", nr 73, 22-07-2004). Ale czy zawsze trzeba przekonywać do siebie klienta poprzez przepychankę: kto jest lepszy, tańszy, a kto gorszy, droższy itd.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja