Promocje łączone nie są zbyt częste na naszym rynku. Zamiast współpracy, wolimy konfrontację. Tym bardziej na uwagę zasługuje pomysłowa współpraca Pudliszek i Morlin.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wojny reklamowe pomiędzy gigantami przybierają coraz odważniejszy charakter. Pisaliśmy ostatnio o dość ryzykownej, otwartej walce między producentami z branży FMCG (M.Rosiek-Żurczak, Dosia idzie na wojnę, "MpK-A", nr 73, 22-07-2004). Ale czy zawsze trzeba przekonywać do siebie klienta poprzez przepychankę: kto jest lepszy, tańszy, a kto gorszy, droższy itd.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.