Co będzie przyszłością e-marketingu? Nie tylko mobileCo będzie przyszłością e-marketingu? Nie tylko mobileCo będzie przyszłością e-marketingu? Nie tylko mobileCo będzie przyszłością e-marketingu? Nie tylko mobile

Co będzie przyszłością e-marketingu? Nie tylko mobile

Co będzie przyszłością e-marketingu? Nie tylko mobile
Dariusz Geiger

Dariusz Geiger

-

Dariusz Geiger

Dariusz Geiger

Nie bez powodu dużo mówi się ostatnio o rozwiązaniach mobilnych w reklamie i szerzej pojętej komunikacji. Nawet więcej aniżeli o rozwoju mediów społecznościowych. Ma to poparcie w wyraźnych tendencjach rynkowych. Do głosu dochodzą jednak również inne ciekawe zjawiska w e-marketingu.

Według eMarketera obroty czołowych firm (m.in. Google, Apple, Twitter, Facebook) tylko na amerykańskim rynku mobilnym mają wynieść 2,6 miliarda dolarów w tym roku, a w przyszłym – 4,4 miliarda dolarów. W podobnym tonie są utrzymane prognozy Forester Research.

Do końca tego roku wyłącznie na reklamę display w urządzeniach mobilnych zostanie zainwestowane 1,1 miliarda dolarów, a w 2013 roku ta suma niemalże się podwoi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się