Ciało to nie wszystkoCiało to nie wszystkoCiało to nie wszystkoCiało to nie wszystko

Ciało to nie wszystko

Ciało to nie wszystko
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Jakże często stereotyp jest podstawą reklamy. Outdoor, Sieć, a przede wszystkim telewizja pełne są przekazów opartych na uproszczonym widzeniu świata – i zazwyczaj nie są to dzieła najwyższych lotów. Ale przecież zdarzają się także reklamy, a nawet całe kampanie, mające stereotypy piętnować. Z okazji niedawnego Dnia Kobiet taki właśnie obraz przygotowała indyjska agencja The Flea.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja