Centralna Ikea Wywiadowcza?Centralna Ikea Wywiadowcza?Centralna Ikea Wywiadowcza?Centralna Ikea Wywiadowcza?

Centralna Ikea Wywiadowcza?

Centralna Ikea Wywiadowcza?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Według doniesień francuskich mediów Ikea wynajmowała detektywów, którzy szpiegowali niezadowolonych klientów. To ironia losu, bo światowy sukces szwedzka sieć meblowa zawdzięcza znajomości psychiki klientów i świadomej niedoskonałości marki.

Małżeństwo Amerykanów, Hanna i Franck F., w 2006 roku skarży się w biurze obsługi klienta Ikei na ośmiotygodniowe opóźnienie w dostawie mebli kuchennych kupionych w sklepie na przedmieściach Paryża.

Ikea reklamację uznaje i sprawę można by uznać za zakończoną, gdyby nie wynajęcie przez koncern detektywów, którzy zaczynają przyglądać się życiu osobistemu pary, statusowi nieruchomości posiadanej przez nią we Francji, a nawet połączeniom telefonicznym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja