Według doniesień francuskich mediów Ikea wynajmowała detektywów, którzy szpiegowali niezadowolonych klientów. To ironia losu, bo światowy sukces szwedzka sieć meblowa zawdzięcza znajomości psychiki klientów i świadomej niedoskonałości marki.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Małżeństwo Amerykanów, Hanna i Franck F., w 2006 roku skarży się w biurze obsługi klienta Ikei na ośmiotygodniowe opóźnienie w dostawie mebli kuchennych kupionych w sklepie na przedmieściach Paryża.
Ikea reklamację uznaje i sprawę można by uznać za zakończoną, gdyby nie wynajęcie przez koncern detektywów, którzy zaczynają przyglądać się życiu osobistemu pary, statusowi nieruchomości posiadanej przez nią we Francji, a nawet połączeniom telefonicznym.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.