Ulubionym zajęciem wielu obserwatorów rynku call center jest tworzenie zestawień opisujących wady i zalety obu rozważanych w tytule rozwiązań. Jednakże tego typu zestawienia wydają się zbyt uproszczone. To tak jakby powrócić do polemiki sprzed kilkunastu lat na temat sensu wykorzystywania outsourcingu oraz do podważania jego zasadności. Chcąc rzeczowo rozmawiać o przyszłości polskiego rynku call center, należy raczej spojrzeć na doświadczenia innych rozwiniętych rynków światowych i traktować naszą obecną sytuację jako okres przejściowy, porównywalny do sytuacji sprzed wielu lat na rynkach rozwojowo zaawansowanych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.