Być mężczyzną - Marketing przy Kawie
Być mężczyznąByć mężczyznąByć mężczyznąByć mężczyzną

Być mężczyzną

Być mężczyzną
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Reklamy damskiej bielizny niemal zawsze otacza mimowolna aura erotyki. Na mniej lub bardziej artystyczne wizerunki smukłych modelek opasanych koronką i fiszbinami szczególnie podatni są panowie. Bardziej problematyczne wydaje się jednak zareklamowanie im samym męskiej bielizny. Jak to zrobić, skoro mężczyźni nie lubią oglądać nagich mężczyzn?

Pytanie to stało się sloganem w kampanii JBS, duńskiej firmy produkującej bieliznę. Myślą przewodnią było pokazanie w codziennej sytuacji tak zwanego przeciętnego faceta. Z tym, że w roli „przeciętniaka” występuje seksowna długowłosa dziewczyna, ubrana jedynie w męską bieliznę. Kampania składa się z serii plakatów oraz krótkiego filmu reklamowego, przedstawiających urywki z codzienności „zwykłego mężczyzny”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja