Reklamy damskiej bielizny niemal zawsze otacza mimowolna aura erotyki. Na mniej lub bardziej artystyczne wizerunki smukłych modelek opasanych koronką i fiszbinami szczególnie podatni są panowie. Bardziej problematyczne wydaje się jednak zareklamowanie im samym męskiej bielizny. Jak to zrobić, skoro mężczyźni nie lubią oglądać nagich mężczyzn?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pytanie to stało się sloganem w kampanii JBS, duńskiej firmy produkującej bieliznę. Myślą przewodnią było pokazanie w codziennej sytuacji tak zwanego przeciętnego faceta. Z tym, że w roli „przeciętniaka” występuje seksowna długowłosa dziewczyna, ubrana jedynie w męską bieliznę. Kampania składa się z serii plakatów oraz krótkiego filmu reklamowego, przedstawiających urywki z codzienności „zwykłego mężczyzny”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.