Burza w butelce wody - Marketing przy Kawie
Burza w butelce wodyBurza w butelce wodyBurza w butelce wodyBurza w butelce wody

Burza w butelce wody

Burza w butelce wody
Katarzyna Żuk

Katarzyna Żuk

-

Katarzyna Żuk

Katarzyna Żuk

Woda Perrier to jeden z handlowych symboli Francji. Charakterystyczna zielona butelka przez wielu kojarzona jest z luksusem wykwintnych francuskich restauracji, gdzie nawet zwykły omelette du fromage nabiera magicznego smaku. Francja jednak niedawno przeżyła wstrząs: „jej” woda ma być produkowana poza granicami państwa?!

Niewielu wie, że ten przejaw kulinarnej finezji, reklamowany z charakterystycznym dla Francuzów patosem jako zwieńczenie każdego slow food, należy do szwajcarskiego potentata rynku zupek instant i innych "produktów żywnościowych", o których smakoszom nie wypada nawet wspominać – firmy Nestle. Czy szwajcarskie ptaszki rozdziobią francuskiego kogucika?

W dobie globalizacji miejsce produkcji danego wyrobu zdaje się nie mieć znaczenia, tym bardziej, jeżeli mówimy o produkcji na wielką skalę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja