Burmistrz kontra Coca-Cola. Już raz przegrałBurmistrz kontra Coca-Cola. Już raz przegrałBurmistrz kontra Coca-Cola. Już raz przegrałBurmistrz kontra Coca-Cola. Już raz przegrał

Burmistrz kontra Coca-Cola. Już raz przegrał

Burmistrz kontra Coca-Cola. Już raz przegrał
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Od dłuższego czasu Michaela Bloomberga niepokoi problem nadwagi u Amerykanów. Jako przedstawiciel władz Nowego Jorku postanowił podjąć walkę z epidemią otyłości, którą najwyraźniej wiąże z predylekcją rodaków do produktów typu coca-cola. Projekt burmistrza zakłada wprowadzenie zakazu sprzedaży słodkich napojów w opakowaniach o dużej pojemności w restauracjach, kinach, obiektach sportowych i na przenośnych stoiskach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja