Budowanie relacji z klientemBudowanie relacji z klientemBudowanie relacji z klientemBudowanie relacji z klientem

Budowanie relacji z klientem

Budowanie relacji z klientem
Dominika Sikora

Dominika Sikora

-

Dominika Sikora

Dominika Sikora

Temat lojalności klientów powoli staje się jednym z najbardziej popularnych zagadnień marketingu. Nie jest to jednak prosty wynik „mody” rozpowszechnianej przez środowisko. Zajmowanie się tą kwestią w biznesie jest działaniem ze wszech miar korzystnym i chciałoby się rzec – koniecznym. Truizmem jest stwierdzenie, że lojalni klienci zapewniają stały zysk firmie. Potencjalnie zapewniają oni rosnące zyski, chociażby poprzez rozszerzanie informacji na temat marki czy firmy, popularne „polecanie innym danego produktu czy danej usługi”. Dla nowych klientów takie rekomendacje są poniekąd gwarancją dobrej jakości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja