Budowanie relacji – sztuka czy rzemiosło?Budowanie relacji – sztuka czy rzemiosło?Budowanie relacji – sztuka czy rzemiosło?Budowanie relacji – sztuka czy rzemiosło?

Budowanie relacji – sztuka czy rzemiosło?

Budowanie relacji – sztuka czy rzemiosło?
W dniach 8, 9 i 10 grudnia 2008 r. w hotelu Marriott w Warszawie miała miejsce inauguracja projektu „Przyjaciele Klienta”. Konferencja zgromadziła wielu przedstawicieli kadry zarządzającej firm będących liderami w swoich branżach. Wśród prelegentów znalazły się największe polskie autorytety świata nauki i biznesu oraz wybitni mówcy z zagranicy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja