Branding – optymalizacja strategii marki w kontekście celów przedsiębiorstwa - Marketing przy Kawie
Branding – optymalizacja strategii marki w kontekście celów przedsiębiorstwaBranding – optymalizacja strategii marki w kontekście celów przedsiębiorstwaBranding – optymalizacja strategii marki w kontekście celów przedsiębiorstwaBranding – optymalizacja strategii marki w kontekście celów przedsiębiorstwa

Branding – optymalizacja strategii marki w kontekście celów przedsiębiorstwa

Branding – optymalizacja strategii marki w kontekście celów przedsiębiorstwa
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

dyrektor zarządzający, Anagram Naming

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

dyrektor zarządzający
Anagram Naming

Ciągle zmieniające się realia rynku oraz rosnące wymagania inwestorów i klientów sprawiają, że konieczne jest wykreowanie i zaoferowanie odbiorcom coraz wyższej wartości dodanej. Można realizować to zadanie działaniami opartymi na precyzyjnie zaprogramowanej marce. Polega to na takim opisaniu marki, nadaniu jej cech i wartości oraz ustawieniu w strategii przedsiębiorstwa, aby marka wspierała te cele, a nie była tylko banalnym wyróżnieniem produktu. Jest to możliwe dzięki kilku narzędziom marketingowym, które oparte są na pojęciu brandingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to