Ciągle zmieniające się realia rynku oraz rosnące wymagania inwestorów i klientów sprawiają, że konieczne jest wykreowanie i zaoferowanie odbiorcom coraz wyższej wartości dodanej. Można realizować to zadanie działaniami opartymi na precyzyjnie zaprogramowanej marce. Polega to na takim opisaniu marki, nadaniu jej cech i wartości oraz ustawieniu w strategii przedsiębiorstwa, aby marka wspierała te cele, a nie była tylko banalnym wyróżnieniem produktu. Jest to możliwe dzięki kilku narzędziom marketingowym, które oparte są na pojęciu brandingu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |