Bollywood placementBollywood placementBollywood placementBollywood placement

Bollywood placement

Bollywood placement
Maria Hołdys

Maria Hołdys

-

Maria Hołdys

Maria Hołdys

Naczelną zasadą product placement – techniki reklamy polegającej na przemycaniu przekazu reklamowego w sekwencjach filmowych – powinna być dyskrecja. Widz nie lubi, gdy robi się z niego idiotę, wciskając, pod pozorem fikcyjnej sceny, zupełnie realny produkt. Widz wywodzący się z zachodniego kręgu kulturowego, trzeba dodać. Prawdziwy szok przeżyje bowiem przedstawiciel zachodniej cywilizacji, natykając się na produkt rodem z Bollywood, największej indyjskiej wytwórni filmowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja