Błękitna, ale chyba w snachBłękitna, ale chyba w snachBłękitna, ale chyba w snachBłękitna, ale chyba w snach

Błękitna, ale chyba w snach

Błękitna, ale chyba w snach
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

Ostatnio Telekomunikacja Polska przepraszała. Pękałem ze śmiechu, gdy jeden z pracowników TP SA kajał się publicznie i przepraszał za najnowszy pomysł firmy. Błękitna Linia TP (93–93) to numer, pod który klienci mogą, ponoć całodobowo, dzwonić ze wszystkimi swymi problemami związanymi z ofertą TP. Niestety, dodzwonić się niemal nie sposób. Za to – jak wyjaśniono w reklamie – teraz kolejki w BOK-ach są o wiele mniejsze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja