Biedronka: od dyskontu do supermarketuBiedronka: od dyskontu do supermarketuBiedronka: od dyskontu do supermarketuBiedronka: od dyskontu do supermarketu

Biedronka: od dyskontu do supermarketu

Biedronka: od dyskontu do supermarketu
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

dyrektor zarządzający, Anagram Naming

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

dyrektor zarządzający
Anagram Naming

Biedronka, największa polska sieć handlowa, przeprowadza rebranding i zmienia swoje logo. Zmiana logo jest całkiem niewielka – to raczej stylizacja niż wprowadzenie zupełnie nowego oznakowania. Prawdopodobnie gdyby fakt ten nie został dość silnie nagłośniony, wiele osób modyfikacji by nie zauważyło. Na czym w istocie polega rebranding Biedronki?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja