Banki jeszcze żartująBanki jeszcze żartująBanki jeszcze żartująBanki jeszcze żartują

Banki jeszcze żartują

Banki jeszcze żartują
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

„Ludzie nie kupują od klownów” – brzmi często powtarzany cytat z Claude’a Hopkinsa. Te słowa pioniera reklamy już dawno przestały być prawdą. Jednak czy fakt, że chętnie kupujemy od klownów oznacza, że równie chętnie powierzamy im nasze pieniądze?

Od kilku miesięcy polskie banki toczą między sobą wojnę… na humor. Kiedy pojawiły się reklamy ING Banku Śląskiego, których głównym motywem był pastisz przemówień Lecha Kaczyńskiego, większość komentarzy podkreślała polityczną stronę całego zamieszania. Komentatorom umknęła przy tym jedna sprawa: Marek Kondrat nie jest w tej reklamie Kondratem, ani Kaczyńskim, ale przede wszystkim Adasiem Miauczyńskim.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja