„Ludzie nie kupują od klownów” – brzmi często powtarzany cytat z Claude’a Hopkinsa. Te słowa pioniera reklamy już dawno przestały być prawdą. Jednak czy fakt, że chętnie kupujemy od klownów oznacza, że równie chętnie powierzamy im nasze pieniądze?Od kilku miesięcy polskie banki toczą między sobą wojnę… na humor. Kiedy pojawiły się reklamy ING Banku Śląskiego, których głównym motywem był pastisz przemówień Lecha Kaczyńskiego, większość komentarzy podkreślała polityczną stronę całego zamieszania. Komentatorom umknęła przy tym jedna sprawa: Marek Kondrat nie jest w tej reklamie Kondratem, ani Kaczyńskim, ale przede wszystkim Adasiem Miauczyńskim.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.