Badanie najcenniejszych marek świata – raport BrandZ Top 100Badanie najcenniejszych marek świata – raport BrandZ Top 100Badanie najcenniejszych marek świata – raport BrandZ Top 100Badanie najcenniejszych marek świata – raport BrandZ Top 100

Badanie najcenniejszych marek świata – raport BrandZ Top 100

Badanie najcenniejszych marek świata – raport BrandZ Top 100
MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

-

MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

Najsilniejsze marki świata zwiększyły swoją wartość mimo niepewnych czasów w gospodarce – taki wniosek przynosi doroczne badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane przez firmę Millward Brown należącą do WPP.

Już drugi rok z rzędu Apple jest marką nr 1. Odnotowała ona wzrost wartości o 19% i jest obecnie warta 182,9 mld dolarów.

Wartość marki IBM wzrosła o 15% do 115,9 mld dolarów, co pozwoliło jej wyprzedzić Google, który spadł na trzecie miejsce w rankingu, osiągając wartość 107,8 mld dolarów.W okresie poprzedzającym swój debiut giełdowy ośmiolatek Facebook odnotował wzrost o 74%, dzięki czemu został marką najszybciej rosnącą w całym rankingu, przeskakując z miejsca 35.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja