Najsilniejsze marki świata zwiększyły swoją wartość mimo niepewnych czasów w gospodarce – taki wniosek przynosi doroczne badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane przez firmę Millward Brown należącą do WPP.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Już drugi rok z rzędu Apple jest marką nr 1. Odnotowała ona wzrost wartości o 19% i jest obecnie warta 182,9 mld dolarów.
Wartość marki IBM wzrosła o 15% do 115,9 mld dolarów, co pozwoliło jej wyprzedzić Google, który spadł na trzecie miejsce w rankingu, osiągając wartość 107,8 mld dolarów.W okresie poprzedzającym swój debiut giełdowy ośmiolatek Facebook odnotował wzrost o 74%, dzięki czemu został marką najszybciej rosnącą w całym rankingu, przeskakując z miejsca 35.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.