Atak z dwóch stron na koncern FordAtak z dwóch stron na koncern FordAtak z dwóch stron na koncern FordAtak z dwóch stron na koncern Ford

Atak z dwóch stron na koncern Ford

Atak z dwóch stron na koncern Ford
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Między młotem a kowadłem znalazł się koncern Ford Motors. Działania jego marketerów oburzają na przemian: konserwatywnych chrześcijan oraz gejów. Co gorsza, rozwiązania tej patowej sytuacji nie widać, a z dnia na dzień coraz bardziej cierpi na tym wizerunek firmy.

Początek problemów motoryzacyjnego giganta datuje się na maj 2005 roku. Wówczas AFA (American Family Associacion – czyli Amerykańskie Stowarzyszenie Rodzin) zagroziło bojkotem wszystkich marek koncernu. Jako powód podano, że Ford sponsorował marsze równości, a także poparł małżeństwa homoseksualne.

Szefostwo potentata nie zlekceważyło tych słów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja