Między młotem a kowadłem znalazł się koncern Ford Motors. Działania jego marketerów oburzają na przemian: konserwatywnych chrześcijan oraz gejów. Co gorsza, rozwiązania tej patowej sytuacji nie widać, a z dnia na dzień coraz bardziej cierpi na tym wizerunek firmy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Początek problemów motoryzacyjnego giganta datuje się na maj 2005 roku. Wówczas AFA (American Family Associacion – czyli Amerykańskie Stowarzyszenie Rodzin) zagroziło bojkotem wszystkich marek koncernu. Jako powód podano, że Ford sponsorował marsze równości, a także poparł małżeństwa homoseksualne.
Szefostwo potentata nie zlekceważyło tych słów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.