Antypirackie GrammyAntypirackie GrammyAntypirackie GrammyAntypirackie Grammy

Antypirackie Grammy

Antypirackie Grammy
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Wysoką oglądalnością i wielkim zainteresowaniem cieszyło się tegoroczne rozdanie nagród Grammy, bodaj najbardziej prestiżowych nagród amerykańskiego rynku muzycznego. Widzów przed telewizory przyciągnęła między innymi obecność na rozdaniu statuetek Janet Jackson i Justina Timberlake’a, zamieszanych w aferę sutkową. Fakt ten znakomicie wykorzystali marketerzy, emitując podczas przerwy w Grammy reklamę antypiracką.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja