Truflowe świnieTruflowe świnieTruflowe świnieTruflowe świnie

Truflowe świnie

Truflowe świnie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy agencja content marketingowa założona wspólnie przez holding reklamowy WPP, tabloid „Daily Mail” i Snapchat to ciekawostka, czy przyszłość biznesu reklamowego? Pewne jest tylko to, że coraz większe zapotrzebowanie reklamodawców na treść nęci zarówno agencje, jak i media.

Powstanie agencji Truffle Pig ogłosili w lipcu, na festiwalu Cannes Lions, Martin Sorrell, szef WPP i Jon Steinberg, CEO amerykańskiego oddziału „Daily Mail” oraz szef Snapchata Evan Spiegel. Adres firmowej witryny to www.trufflepig.farm. Nietypowe są też nazwy stanowisk: farmer (general manager), shepherd (account strategist), truffle chef (editorial content strategist).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się