Firma badawcza Millward Brown w swoich prognozach na najbliższe 12 miesięcy wskazuje najważniejsze trendy w sektorze mediów cyfrowych. Po prezentacji zarysu trzech z nich – przedstawiamy udostępniony przez nią opis wszystkich wymienionych w raporcie trendów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wśród cyfrowych trendów na rok 2012 znalazły się: gamification (gryfikacja), virtual togetherness (wirtualne bycie razem) i podejmowanie decyzji online w czasie rzeczywistym. Mają one radykalnie zmienić sposób interakcji między marketerami a konsumentami w cyfrowych kanałach komunikacji.
Dave Barrowcliff, specjalista Millward Brown ds. pomiaru mediów społecznościowych, komentuje:
– Przewidujemy ogromne zmiany w sposobie przyswajania i rozwijania nowych technologii przez marki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.