1 1 10.07.2012Fanpage Trends: czerwiec 2012badania marketingowe TweetSotrender dostarczył statystyki Fanpage Trends za czerwiec 2012 r.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 10.07.2012Pierwsza w Polsce kampania jednodniowych soczewek kontaktowych Dailies (wideo)„Załóż Dailies na dobry start aktywnego dnia” to hasło pierwszej w Polsce kampanii reklamowej, mającej na celu zachęcenie użytkowników okularów do wypróbowania jednodniowych soczewek kontaktowych.
0 1 0 0 0 9.07.2012Nowy butik badawczo-strategiczny na polskim rynkuButik badawczo-strategiczny Brainlab dołączył do Grupy and More. Firma specjalizuje się w badaniach marketingowych i doradztwie strategicznym. W ofercie znajdą się wszystkie typy badań, zarówno offline, jak i online. Brainlab działać będzie dwutorowo, realizując projekty bezpośrednio dla klientów zewnętrznych, jak również wspierając wiedzą spółki należące do grupy.
2 1 0 0 0 9.07.2012Głos Jarosława Boberka w kontynuacji kampanii reklamowej marki Beko (wideo)Beko rozpoczęło kampanię reklamową, mającą na celu wspieranie segmentu chłodnictwa. Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych i w kinach oraz wspierane viralami w internecie. Kampania potrwa do końca sierpnia.
0 1 0 0 0 9.07.2012Warszawskie Amazonki zadbają o public relationsAgencja Konkret PR wspiera Stowarzyszenie Amazonki Warszawa-Centrum w zakresie działań prowadzonych w ramach jubileuszu 25-lecia organizacji.