Szczęsny i Lewandowski włączeni w działania marketingowe PZPN w Internecie (wideo)
  • 3
  • 1
3.07.2012

Szczęsny i Lewandowski włączeni w działania marketingowe PZPN w Internecie (wideo)

W związku z uruchomieniem swojej strony Google+ PZPN zorganizował serię spotkań wideo (tzw. hangouts) z zawodnikami reprezentacji Polski, m.in. z Wojciechem Szczęsnym i Robertem Lewandowskim. To część kompleksowych działań wizerunkowych Polskiego Związku Piłki Nożnej w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

polak

12 lat temu

re

haha, żeby zmienic wizerunek PZPN, to potrzebna jest rewolucja, większa niż na placu Tahir w Egipcie.
co za bzdety? Polak wiele widział ale ... PZPN zaskakuje

3 lipca 2012