1 1 21.12.2011Zmiana wizerunkowa Lottodesign TweetZmiana wizualizacji sieci sprzedaży to kolejny etap wizerunkowej zmiany organizatora gier liczbowych Lotto.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 21.12.2011Polfa Warszawa stworzy nową markęPolfa Warszawa wprowadzi na rynek nową markę – Medic Zone. Będzie nią sygnowany sprzęt medyczny przeznaczony do użytku domowego, m.in. termometry, ciśnieniomierze czy wagi. Tym samym firma zamierza wejść w nowy dla siebie, jednak komplementarny dla swej podstawowej działalności obszar rynku.
2 1 0 0 0 21.12.2011Akcja dożywiania radomskich dzieci (wideo)Trwa wspólna akcja Stowarzyszenia Centrum Młodzieży „Arka” w Radomiu i operatora TelePolska, której celem jest pozyskanie funduszy na posiłki dla dzieci mieszkających w Radomiu. Kampania rozpoczęła się w październiku br.
0 1 0 0 0 21.12.2011Podsumowanie kampanii CiteamPortal zakupów grupowych Citeam, po przeprowadzeniu rozległej kampanii reklamowej, notuje obecnie o ponad 2,5 raza częstsze odwiedziny i według najnowszych danych Megapanel ma już ok. 2,2 mln real users. Wzrosła również znacząco znajomość marki Citeam.pl – taką świadomość deklaruje już 71 proc. internautów z jej grupy docelowej.
1 1 0 0 0 21.12.2011Świąteczna reklama Verdinu Complexx (wideo)Od 12 grudnia br. do połowy stycznia przyszłego roku trwa zimowa kampania telewizyjna tabletek Verdin Complexx – suplementu wspomagającego układ trawienny (producent: USP Zdrowie).