Nowa odsłona kampanii „Posłuchaj, aby zrozumieć” radia Tok FM
  • 0
  • 1
31.08.2010

Nowa odsłona kampanii „Posłuchaj, aby zrozumieć” radia Tok FM

1 września wystartuje nowa, nieszablonowa kampania promocyjna radia Tok FM. Reklamy, obecne w prasie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, akcentują informacyjny charakter stacji i w formie zagadki zachęcają odbiorców do odczytywania ukrytych znaczeń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.08.2010

Tekla Plus i VanguardPR wspólnie promują polską naukę

Agencja VanguardPR, będąca częścią Grupy Adweb, nawiązała współpracę z Akademickim Stowarzyszeniem Edukacji Samorządowej przy Uniwersytecie Warszawskim. Agencja zajmie się promocją przedsiębiorczości akademickiej w ramach projektu Tekla Plus, którego głównym celem jest wspieranie i uświadamianie studentów, doktorantów, absolwentów, pracowników naukowych i naukowo dydaktycznych na temat możliwości komercjalizacji ich wiedzy.