0 1 8.10.2009„Gazeta Wyborcza” promuje weekendowe wydaniakampanie reklamowe Tweet„Gazeta Wyborcza” rozpoczęła kampanię promocyjną swoich weekendowych wydań i dodatków.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54896 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 4 0 0 0 7.10.2009Mikrobloging w Polsce – popularniejszy o 300 proc.Już prawie 1,2 mln internautów korzysta z serwisów mikroblogowych – wynika z badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2009 r. Jeszcze rok temu serwisy mikroblogowe cieszyły się trzy razy mniejszym zainteresowaniem.
0 1 0 0 0 7.10.2009Seisei Communications dla Sarantis PolskaAgencja Seisei Communications rozpoczęła współpracę z firmą Sarantis Polska, dystrybutorem marki Pearl Drops w Polsce.
0 1 0 0 0 7.10.2009Konferencja „Internet – źródło informacji medycznych”13 października br. w Warszawie odbędzie się bezpłatna konferencja, podczas której zaprezentowane zostaną wyniki badania Internetu jako źródła informacji medycznych. Organizatorami spotkania są IDMnet, 4clover i House of Numbers. Konferencja skierowana jest do przedstawicieli branży farmaceutycznej oraz domów mediowych specjalizujących się w obsłudze firm farmaceutycznych.
0 1 0 0 0 7.10.2009„e-DMS” – nowy magazyn o marketingu sportowymAgencja marketingu sportowego Sport & Business Foundation rozpoczęła wydawanie internetowego magazynu „e-DMS”. To pierwszy w Polsce tytuł w całości poświęcony zagadnieniom marketingu sportowego i zarządzania sportem.