0 1 26.05.2009Kast Communication wspiera 2 Heartsfirmy TweetKast Communication rozpoczyna stałą współpracę z firmą 2 Hearts.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 26.05.2009Orangeblue dla marki MagnumAgencja Orangeblue, na zlecenie Unilever Polska/Algida, stworzyła specjalne "Strefy Magnum" w 40 multipleksach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 26.05.2009Komunikacja miast pod lupąMedia najczęściej poszukują informacji o zmianach na biznesowych mapach miast i o imprezach masowych, a poszukiwanie informacji rozpoczynają od odwiedzenia stron internetowych urzędów miejskich – wynika z audytu komunikacji 16 wybranych miast Polski, przeprowadzonego przez agencję Ciszewski Public Relations SA.
0 1 0 0 0 26.05.2009Przetestuj swojego viralaRuszył konkurs na najlepszy viral organizowany w ramach I Festiwalu Filmów Wirusowych „VirNick”. Do 12 czerwca 2009 roku można nadsyłać filmy. Festiwal odbędzie się od 19 do 21 czerwca w Krakowie. Organizatorem pierwszej w Polsce prezentacji filmów wirusowych jest krakowska agencja Data Public Relations we współpracy z Kinem Kijów. Centrum.
0 1 0 0 0 26.05.2009Statuetki SABRE Awards dla Fleishman-HillardAgencja Fleishman-Hillard została nagrodzona statuetką SABRE Awards za program Toaleta2012.pl realizowany na zlecenie firmy CWS-boco. Wyróżnienie przyznano za najlepszy projekt PR przeprowadzony w 2008 roku w Polsce, krajach bałtyckich oraz Rosji. Inny projekt – kampania dotycząca ochrony danych osobowych prowadzona na zlecenie firmy Fellowes w 5 krajach europejskich, w tym w Polsce przez FH - również został nagrodzony SABRE Awards.