0 1 13.11.2008„Napakowana promocja” – świąteczna kampania Cyfry+kampanie reklamowe Tweet12 listopada ruszyła świąteczna kampania reklamowa Cyfry+ pod hasłem "Napakowana promocja".Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 13.11.2008Skarga na reklamę Link4 oddalona przez Radę ReklamyKomisja Etyki Reklamy działająca przy Radzie Reklamy po raz kolejny oddaliła skargę na treść reklamy Link4. Tym razem sprawa dotyczyła promocyjnego e-mailingu pod tytułem „0% prowizji dla agenta”.
0 1 0 0 0 13.11.2008Eksperci Symantec odnotowali wzrost spamu obrazkowego powiązanego z atakami phishingowymiInternetowi przestępcy rozsyłają coraz więcej spamu obrazkowego – poinformowała firma Symantec w ostatnim raporcie, „The State of Spam”.
0 1 0 0 0 13.11.2008Plebiscyt "Metra" na najlepsze meble miejskieŁaweczki na Placu Czartoryskich w Krakowie, fantazyjny stojak na rowery w Słupsku, a może plac zabaw w Chorzowie? O tym, która z 31 przedstawionych prac zdobędzie nagrodę publiczności w konkursie na najlepsze meble miejskie, zdecydują czytelnicy „Metra” i internauci z całego kraju.
0 1 0 0 0 13.11.2008Rusza kampania reklamowa Aster pod hasłem "Najlepszy telewizor to nie wszystko"12 listopada ruszyłaa nowa kampania reklamowa Aster pod hasłem „Najlepszy telewizor to nie wszystko”. Kampania skierowana jest do mieszkańców Warszawy i Krakowa.