0 1 0 0 0 27.11.2008Rebranding bankomatów i wpłatomatów ING BankuW listopadzie, przeprowadzona została ogólnopolska akcja zmiany grafiki na bankomatach i wpłatomatach ING Banku Śląskiego. Kampanię rebrandingową przeprowadziła firma Opinion z Gliwic, która oprócz doradztwa, zajęła się wydrukiem naklejek i ich aplikacją na urządzeniach w oddziałach banku zlokalizowanych na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 27.11.2008Równa Taryfa HeyahMieszkańcy Warszawy, Trójmiasta, Łodzi, Poznania, Wrocławia, Katowic i Krakowa podążający do pracy we wtorkowy poranek 21 października, sięgający po lokalną edycję bezpłatnego dziennika „Metro” natrafiali na tajemniczy tytuł „Równa taryfa”. Krótkie rozwinięcie sugerowało, iż z inicjatywy Ogólnopolskiego Zrzeszenia Artystów i Estetów rusza właśnie projekt zrównania taryf, czyli ujednolicenia wyglądu jeżdżących w polskich miastach taksówek.
0 1 0 0 0 27.11.2008Planet PR pracuje dla Becomo SAW listopadzie agencja Planet PR rozpoczęła współpracę z firmą informatyczną Becomo SA, specjalizującą się we wdrażaniu zaawansowanych technologii IT na potrzeby biznesu.
0 1 0 0 0 26.11.2008Szefowie instytucji finansowych w obiektywie wschodzących talentów polskiej fotografii25 listopada w Narodowej Galerii Sztuki "Zachęta" odbył się wernisaż wystawy wieńczącej projekt "Biznes w obiektywie – liderzy bankowości". W wydarzeniu uczestniczyli prezesi największych banków oraz przedstawiciele świata kultury. Inicjatywa Deloitte i fundacji Commitment to Europe arts & business zjednoczyła elity sektora finansowego oraz przedstawicieli biznesu i kultury, których połączył wspólny cel – popularyzacja sztuki fotografii portretowej.
0 1 0 0 0 26.11.2008S4 dla marki MieszkoRozpoczyna się przygotowana przez Agencję Reklamową S4 kampania wspierająca promocję marek pralin Mieszko z segmentu premium: Chocoladorro, Amoretta oraz Cherrissimo. Jest to nowa odsłona ubiegłorocznej kampanii „Mieszko, królestwo nadzienia”, która w tym roku obejmie spoty TV oraz działania niestandardowe w mediach.
0 1 0 0 0 26.11.2008Dobry klimat z Double BrandPrzygotowania do Konferencji Klimatycznej ONZ, która w tym roku odbędzie się w Poznaniu, trwają już od dłuższego czasu. Za projekty graficzne, które znalazły się między innymi na nośnikach outdoorowych, lotnisku i dworcu PKP odpowiada Double Brand.
0 1 0 0 0 26.11.2008SBS Public Relations zakończyła prace nad książką „Rozsmakuj się w Łodzi”Agencja SBS Public Relations zakończyła prace nad książką "Rozsmakuj się w Łodzi". Powstały trzy wersje językowe: polska, angielska i włoska. Zleceniodawcą jest Wydział Promocji UMŁ.
0 1 0 0 0 26.11.2008Krowy na żywo w InternecieSpółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” producent mleka i śmietanek Łaciate, uruchomiła serwis www.laciate.o2.pl, w którym na żywo można podglądać krowy w zagrodzie. Niestandardowa akcja ma na celu przybliżyć Konsumentom codzienne życie krów dających mleko Łaciate. Serwis potrwa do końca bieżącego roku.
0 1 0 0 0 26.11.2008Schulz zrealizuje kampanię dla DrosetuxuAgencja Reklamowa Schulz zwyciężyła w przetargu na kampanię wizerunkową syropu przeciwkaszlowego marki Drosetux.
0 1 0 0 0 26.11.2008Hostessy kontra globalne ocieplenieW Poznaniu wre od przygotowań do Światowej Konferencji Klimatycznej, która odbędzie się w dniach od 1 do 12 grudnia 2008 roku. Agencja Promocyjna Locco Event zobowiązała się dostarczyć swoje hostessy na czas trwania konferencji.