Niedawno Facebook udostępnił kolejne rozwiązanie m.in. dla firm – możliwość powiązania grupy z fan page’em marki. Jak to wygląda w praktyce? I czy warto się na to zdecydować? Rozważmy za i przeciw. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Grupę można stworzyć od nowa bądź powiązać z dotychczas istniejącą, jeśli jest się jej administratorem. Każda z możliwości jest prosta. Wystarczy wejść w edycję strony, dodać zakładkę grupy, a następie postępować zgodnie z komunikatami na ekranie.
Tylko po co marce grupa? Ma już stronę WWW, facebookowy fan page, kanał na YouTube, profil na Instagramie… Teraz doszedłby do tego kolejny kanał komunikacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.