Którego Tigera złapiesz? – kampania marki na outdoorze
  • 0
  • 2
16.11.2016

Którego Tigera złapiesz? – kampania marki na outdoorze

Marka Tiger rozpoczęła kampanię reklamy zewnętrznej, w której prezentuje nowe napoje i ich działanie. W ośmiu miastach pojawiły się reklamy na przystankach. Kreacje są widoczne również na tyłach miejskich autobusów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2016

Rozwój kanału mobilnego w handlu i finansach zbadany przez IAB Polska i Mindshare

Ponad połowa europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 3/4. W 2015 r. co piąty brand handlowy w Europie oferował e-zakupy na swoich stronach, a dziś zakupy przez Internet można zrobić u 2/3 z nich, także na urządzeniach mobilnych – pokazuje analiza IAB Europe, zrealizowana lokalnie przez Mindshare we współpracy z IAB Polska.