Mijający właśnie rok był pełny niepewności i zmian, także w marketingu. Oto nasz redakcyjny wybór ośmiu najważniejszych zjawisk i wydarzeń, które warto zapamiętać.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
1. Media społecznościowe w ogniu krytyki
W tym roku social media po raz pierwszy musiały zmierzyć się ze zmasowaną krytyką z różnych pozycji. To skutek sukcesu, jaki odniosły. Kiedyś były intrygującą komunikacyjną ciekawostką, dzisiaj są centrum komunikacji marek. Nie ma już opozycji stare media – social media, bo wszystkie relacje są dwustronne, a Facebook chce nawet rywalizować z telewizją.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.