Ewelina Lisowska i włączanie niskich cen, a wcześniej „poniżanie cen” czy piosenka o preparacie witaminowym na nutę „Hej, sokoły”. Sieci handlowe i firmy farmaceutyczne wydają na reklamę w mediach krocie, stawiając na szybkie efekty sprzedażowe. Skutkiem ubocznym jest nawał banalnych reklam.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Duży budżet reklamowy musi przynieść szybki i znaczący wzrost sprzedaży – zakładają firmy doświadczone w prowadzeniu dużych kampanii. Reklama ma być przede wszystkim efektywna kosztowo, bez silenia się na oryginalne kreacje. Trudno powiedzieć, czy efektywna była reklama Media Expert z Eweliną Lisowską, uczestniczką telewizyjnych talent show „Mam talent” i „X Factor”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.