Pigułki na reklamę farmaceutycznąPigułki na reklamę farmaceutycznąPigułki na reklamę farmaceutycznąPigułki na reklamę farmaceutyczną

Pigułki na reklamę farmaceutyczną

Pigułki na reklamę farmaceutyczną
Rafał Wojsznis

Rafał Wojsznis

-

Rafał Wojsznis

Rafał Wojsznis

Stworzenie dobrej reklamy produktów farmaceutycznych jest coraz trudniejsze. Obostrzenia prawne, nadmiar i podobieństwo specyfików powodują, że o wyróżnienie w tej branży nie jest łatwo.

Tylko dwa kraje na świecie, USA i Nowa Zelandia, zezwalają na kierowanie reklam leków Rx do pacjentów. W badaniu opublikowanym na łamach Journal of General Internal Medicine naukowcy udowodnili, że pacjenci, którzy byli odbiorcami telewizyjnych reklam statyn, średnio aż o 16–20% częściej otrzymywali od lekarza receptę na lek z tej grupy niż pacjenci, którzy tych reklam nie widzieli.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się