Pigułki na reklamę farmaceutycznąPigułki na reklamę farmaceutycznąPigułki na reklamę farmaceutycznąPigułki na reklamę farmaceutyczną
Powstają już kampanie przeciw nadmiernej uległości wobec reklamy farmaceutycznej (źr. UMWZ)

Pigułki na reklamę farmaceutyczną

Pigułki na reklamę farmaceutyczną
Rafał Wojsznis

Rafał Wojsznis

-

dyrektor kreatywny, MDA Promotion

Rafał Wojsznis

Rafał Wojsznis

dyrektor kreatywny
MDA Promotion

Stworzenie dobrej reklamy produktów farmaceutycznych jest coraz trudniejsze. Obostrzenia prawne, nadmiar i podobieństwo specyfików powodują, że o wyróżnienie w tej branży nie jest łatwo.

Tylko dwa kraje na świecie, USA i Nowa Zelandia, zezwalają na kierowanie reklam leków Rx do pacjentów. W badaniu opublikowanym na łamach Journal of General Internal Medicine naukowcy udowodnili, że pacjenci, którzy byli odbiorcami telewizyjnych reklam statyn, średnio aż o 16–20% częściej otrzymywali od lekarza receptę na lek z tej grupy niż pacjenci, którzy tych reklam nie widzieli.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja